Request Quotation


Kepada para pengunjung yang berminat untuk mendapatkan khidmat rundingan dan 'quotation' PERCUMA, sila SMS atau email perkara-perkara berikut kepada saya.

1. Nama
2. Jantina
3. Tarikh Lahir
4. Pekerjaan
5. Lokasi
6. Status Merokok
7. No telefon dan email untuk dihubungi
8. Bajet caruman bulanan

(Caruman minimum untuk Pelan Takafulink + Kad Perubatan Takaful Health adalah RM100. Saya cadangkan buat caruman 5-10% daripada gaji bulanan, caruman RM100 sesuai untuk pelan kanak-kanak sahaja)

Hubungi saya di talian 012-340 8494 atau email pru.azam@gmail.com

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
en azam said...

Saudara,

Prudential BSN Takaful adalah syarikat usahasama antara Prudential dan Bank Simpanan Nasional. Sykt ini telah mendapat kelulusan Bank Negara Malaysia utk beroperasi menjual produk takaful (produk insurans yang mengikut hukum Islam).

Terdapat banyak syarikat takaful lain di Malaysia, tetapi saya memilih Prudential BSN Takaful kerana servis yang bagus, boleh dipercayai dan produk yang memenuhi semua keperluan. Apapun, semua yang ada perkataan takaful adalah produk yang diluluskan syariah.

Takaful adalah untuk SEMUA. Utk makluman saudara, penjualan produk takaful terhadap non-muslim sangatlah sedikit. Tetapi sejak PruBSN mengeluarkan produk takaful, para agen PruBSN berjaya menjual produk takaful kepada non-muslim.

Tahun 2007, PruBSN mencatat jualan sebanyak RM147 juta dan lebih kurang 48% dijual kepada non-muslim.

Tanya kepada sykt takaful lain, berapa banyak polisi takaful yang dijual kepada non-muslim.

Anonymous said...

Yang pentingnya kena usahakan supaya kos rawatan kanser jadi murah dan seterusnya 'free' di Malaysia ni. Masuk takaful tak menyelesaikan masalah semua orang.

Anonymous said...

en azam, boleh buatkan quotation utk saya,
nama: rahim
tarikh lahir: 28 jan 1982
pekerjaan: pegawai tadbir
status merokok: tidak
bajet bulanan: rm250
no hp: 019-273 8085
harap en azam dpt menghubungi saya secepat mongkin sbb saya mmg yakin kpd prudential, tq

Sunthara said...

Cara komprehensif menilai sebutharga insurans atau takaful tanpa pengetahuan matematik yang tinggi dijelaskan dalam Bab 8 buku saya "Rahsia Mengurus Insurans Hayat". Boleh dipesan atau dibeli dari MPH, Popular atau terus dari penerbit PTS.

Sunthara Segar,CFP,RFP,Islamic Financial Planner Cert (Hijrah)
Writer,Marketing and Copywriting Consultant
http://ilmudigital.blogspot.com
Kolumnis Ruangan Mengurus Kewangan Mingguan Wanita
Penulis Buku PTS Siri Pengurusan Kekayaan:
1) Kerjaya Perancangan Kewangan Peribadi
2) Rahsia Melabur Dalam Unit Amanah
3) Rahsia Mengurus Insurans Hayat

Anonymous said...

en azam, boleh buatkan quotation utk saya,
nama: fikri
tarikh lahir: 18 jan 1981
pekerjaan: juruteknik
status merokok: tidak
bajet bulanan: rm50-rm100
no hp: 013-2066767
tq

Anonymous said...

en azam, boleh buatkan quotation utk saya,
nama: fikri
tarikh lahir: 18 jan 1981
pekerjaan: juruteknik
status merokok: tidak
bajet bulanan: rm50-rm100
fikiran8188@yahoo.co.uk
tq

syuhada said...

mane ade bende free anonymous... huhu...